Alla inlägg den 6 mars 2010

Av vilma alvebro - 6 mars 2010 01:23

jag uppdaterade..vettetusan vad jag har haft fullt upp med,inget nödvändigt iaf haha!

dagarna går sakta känns det som.vet inte varför,massa snö bara och snart ska de smälta så blir det blöt vår!verkligen vettigt att införskaffa sig nya gummistövlar kanske. Men jag gillar snön när den ligger i backen,spec iår nu när man äntligen dragit sig dit flera gånger!:-)


Har iaf firat mammas underbara 50 års dag;-) mysigt värre med en dag på spa och sedan god lunch middag och fika!Idag gick vi en sväng i sidsjön i solen med hundarna var ju super skönt väder idag och efter det har jag bara stressat!!vet inte hur jag ska kunna sova men måste verkligen det,för ska upp om bara några timmar MEN kan inte stressa ner!!Hektisk dag imorgon.Puss sovgott



Ovido - Quiz & Flashcards