Alla inlägg den 26 mars 2010

Av vilma alvebro - 26 mars 2010 18:06

Bild på håret (klicka)

  

typ den färgen vill jag ha igen fast ljusare..de är röd brunt men tyckte de såg så lila ut på bilden:-P

Av vilma alvebro - 26 mars 2010 11:42

haha...en gammal goding med TLC som jag och cilla har skrattat åt texten som dårar:'D men nu har min sköna böna lämnat mig och åkt till stockholm över helgen:-(

Jag är så trött nu så mina ögon snurrar,kom inte i säng förns 5 efter jobb å tanklös som man är hade vi home spa inatt då vi kom hem haha,men var grymt skönt med ansiktsmask,peeling, skrubb sen smörja oss sjuuuukt lena som siden och krypa ner luktade såå gott om oss!Drygt nog skulle ju upp o ha tvättstugan 10!!!!suck..men nu är det dammsuget diskat och städat redan:-) skönt..ska bara springa o hämta tvätten nu o ringa Ewe:-)

Puss trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards