Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Risk utbildad

Av vilma alvebro - 16 december 2009 22:43

Tror den kursen är i samband med halkbanan men den fanns inte för 3 år sen då jag tog körkort..Tyckte verkligen det var en riktigt bra kurs där man teoretiskt fick insyn om riskerna i trafiken och konsekvenserna samt nya regler och saker som dom utan förnuft nu får lära sig....


Åh gud sånt Nova-sug jag hade idag,var förbi en sväng imorse och även ikväll för att få kramas o leka med gostrollet.nu är det bara min favorit kille jag inte träffat på länge,ungefär en vecka,alltså William;-) Jag älskar barn,och speciellt alla i min närhet men det är bra att jag har dom eftersom det inte är dags för mig änn på några år:-)


Imorrn blir det en sväng på staden med Madde och förhoppningsvis handla julklappar.Ofta när man inte vet vad folk önskar sig är det såå svårt att handla.Tacka för småsyskon som fortfarande skriver önskelista;-)



Nu blir det sista turen med hundarna som att jag e hundvakt åt mamma.sen one tree hill och sussa.puss

 
 
Ingen bild

emma och tommy

20 december 2009 23:38

Hejsan, var du intresserad av en valp eller vet du någon? Har 4 styckna kvar. Vad har du för msn?
MVH Emma och Tommy

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards