Alla inlägg den 4 december 2009

Av vilma alvebro - 4 december 2009 19:41

kooolla vad jag hittade i min andra gamla gamla blogg...kort på bäbis william;-) näär han inte ens har fått tänderna..ååh sötis!!!

  




     När jag tränar han att börja ta stormsteg hehe;-) det här är alltså för över 2 år sen.

Av vilma alvebro - 4 december 2009 18:03

ska spendera ännu en helg inomhus och isolerad från stadens uteliv,känns bra!!!

Ingen lägenhet änn..kollade på en till igår men ringde och lämnade nej som besked idag.Det är inte det att jag är kräsen,det är jag absolut inte;-) meeeen jag kanske är liiiiite bekväm(lat) av mig och vill ha det renoverat och gärna centralt.


Idag har jag så sjukt ont i ryggen så jag knappt kan böja mig en cm framåt och även axlarna..det kom ju lite olägligt när jag dammsuger och skurar typ 7 ggr i veckan.Kanske får ta o boka in en massage igen;-) (nu läser min mamma det här så hon bokar en massage tror jag hihi)..Bekväm var det ja.....


Trevlig helg puss

Ovido - Quiz & Flashcards