Alla inlägg den 1 december 2009

Av vilma alvebro - 1 december 2009 18:07

Myspys..

Var på 3 st lägenhetsvisningar igår men ingen som jag klickade med,tråkigt nog.Blir så förväntasfull att få köpa min alldeles egna lägenhet snaaaart!!:-) Letar iaf en 1-1,5 till att börja med.

Sen blev det en blöt springtur i regnet med madde bäba och vagnen till bussen mot matfors.Blev bjuden på god middag igår och tv tittande sen sängmys med Ella bäbis.

 

Idag har solen skinit här ute var så fint och skönt väder!Men inge snö i sundsvall änn fast det är 1 december...Nu sitter sötisen i gå-stolen på golvet och iaktar mig som sitter här och bond-Mammsen som håller på att baka chokladrutor:-D mummmmmsss!!;-) Igår provade Ella sin tomtedräkt och hon blev sååå söt.själv har man blivit förslappad så jag stannar över här en dag till.!

Nu ska jag hjälpa madde med disken;-) puss

Ovido - Quiz & Flashcards