Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Bara glädje

Av vilma alvebro - 19 oktober 2009 00:30

hjälp...har blivit en tv4 nörd.älskar både idol och körslaget(!)..så nu sitter man självklart och kollar på veckans klipp igen tusen ggr:-P tragiskt för att vara söndag.Men mysigt!och jag njuter,trots omständigheterna.

Skulle verkligen vilja se desperate men verkar inte kunna få fram det någonstans med bärbart modem.Har verkligen längtat efter det,att få skratta åt alla sjuka saker och spänningarna med intriger!

Sååå alla mina vänner som inte kollar på idol;-) tycker jag ni ska kolla på detta klipp.Var så himla fint när dom sjöng tillsammans!!
Känns bra att jag kan se igenom på alla positiva saker i livet:-)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards