Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av vilma alvebro - 5 oktober 2009 15:26

Bekymmrad över att dom inte hittar något fel på mig när jag varit och tagit massa olika blodprover,och kollat lunginflammation som dom var orolig att jag hade pga min värk i bröstkorgen..Men ingenting.idag när jag var där skulle hon iaf skicka in nya prover på allergi för det kan tydligen svälla igen luftvägarna och att det kan vara därför.Så jag får fortsätta med host medicin och stå ut med hostan helt enkelt!tur att det går i vågor för nu är det ganska så lindrigt.



Hade världens trevligaste torsdag nere i stockholm med Cilla,Leo och vi hälsade på och åt middag med Maja:-) mycket skratt och gamla minnen från familjelivet blev det.Men nu ska jag ut med mammas hundar sen fortsätta med det jag har att göra idag.puss

Ovido - Quiz & Flashcards