Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av vilma alvebro - 24 oktober 2009 02:46

har alldeles för lite bilder publicerat publikt i min blogg har jag sett när jag kollar igenom alla som igentligen finns uppladdade:-)

bjuder på en radda kort,alltid kul att se förändringar.Men jag tycker nog efter alla make-overs att brun är min hårfärg och så ska de bli nu igen.Ljusare än det är nu alltså:-)


Här har ni en salig blandning från och med 2 år sen i osorterad ordning..

(så ego jag känner mig haha)



liten  

tåget  

ler.liten  


vändpres  

(förutom detta kort,som är 3 år gammalt!)

gammal bild på mej:)  

nyåår  

huvud bild  

håår  

ögg  


midsommar kortt  

uuh..full  

vilma press  



Nu ska jag fortsätta på det godaste kvällsfikat jag vet tillsammasn,ett glas mjölk och banan!:-)

Och avslutar med ett kärleks kort från förra vintern;-)

 

Ovido - Quiz & Flashcards