Alla inlägg under september 2009

Av vilma alvebro - 9 september 2009 20:38

sitter på kontoret på nybrog nu,har precis städat klart.På alla 3 ställena faktiskt redan.Sjukt jobbigt att vara en städ bitch!!men så torrt på jobb i denna stad.huva!kanske därför man vill härifrån så mycket.

Är nu tvungen att chilla med lite kaffe pga dom enda betalbussarna går ju bara kvart över suck..


Jaa jag förstår att det ser komplicerat ut iblnad då jag skriver blogg haha:-P men det finns ofta inget annat värt nämnas.Fast idag finns det en sak,ska på förhandsvisningen av "Flickan som lekte med elden" med min mamma imorgon:-) kommer bli kul,är så spääänd sen förra filmen!!




Nu ska jag fortsätta drömma mig in i Robyns gamla låtar med så fina meningar:-) pusssss

Av vilma alvebro - 8 september 2009 21:27

känns onödigt att gjort någonting så simpelt som att skriva ett blogginlägg här,komplicerat.jobbiga nya design.


Less på mina känslor och tankar över saker.man glömmer ändå och nytt dyker upp.varför låta sig själv påverkas när situationerna redan är ett faktum!

Ovido - Quiz & Flashcards