Alla inlägg den 25 september 2009

Av vilma alvebro - 25 september 2009 19:03

La in nån bild för ett tag sen på mig o sötisen som var för 2 år sen:-) här är en ny sen igår.Väldigt stor skillnad hehe


 

Av vilma alvebro - 25 september 2009 18:37

nu får det vara nog med mina tankar som jag inte orkar tro är sant!!Men förhoppningsvis har jag väl lärt mig bättre än så vid det här laget..vem vet hur man ska kontrollera det.Men men jag lever mitt liv för mig,orkar inte med känslan av besvikelse när den verkar passa till allt nu för tiden...











Äntligen så är iaf älskade syster här:-D hon livar på och e såå glad,tråkigt nog kan jag inte riktigt hänga med på ståhejet pga min huvudvärk som är här för 4 dagen irad suck.Men hoppas det går över ser så fram emot söndag och Löran:-) trevlig helg.Puss

Ovido - Quiz & Flashcards