Alla inlägg den 11 september 2009

Av vilma alvebro - 11 september 2009 13:30

Vet inte om det var låten eller något annat men jag fastnade i en riktig städ röjning..ingen skurmopp hade vi heller,men när golvet klibbar sig fast under fötterna går det inte att ignorera problemet längre.Fick hand skura lilla lägan med en disksvamp och skurmedel..precis som askungen.tur att ingen såg mig,hade kännts förnedrande.Även toan fick sig en riktig omgång vilket är så jävla vidrigt rent ut sagt,men efteråt när handskarna och diverse städgrejer åkte i sopan plus en dusch av mig och disken på plats i stället så känns det riktigt fräscht och så värt det:-)

Nu måste jag snabba mig i nå kläder och dra ner på stan o möta jenny efter jobbet.Ska inhandlas tacco middag till kvällen:-D OCH EN SKURMOPP!

Puss

Av vilma alvebro - 11 september 2009 11:01



Sååå bra låt!:-) jag blir alltid glad och energisk då man poppar den..nu blir det lite morgon kaffe och ska vänta på att min bästa granne Lina vaknar upp så man får låna lite mjölk av henne;-) she rocks som ni nog förstår!


(Åh just ja,filmen.Riktigt bra och läskig!!)

Ovido - Quiz & Flashcards