Alla inlägg under januari 2008

Av vilma alvebro - 15 januari 2008 17:19


..tillbaka på ruta ett o den här gången stannar jag nog där

Av vilma alvebro - 15 januari 2008 01:08

kan man orka mer dumma människor som inte fattar ett skit eller:Sgör saker å ting sååå komplicerade,väldigt väldigt tröttsamt!!jaa verkligen.Den ena värre änn den andra





...I just cant be around it anymore

Av vilma alvebro - 14 januari 2008 21:47

ohoh...håret vart skit bra faktiskt eller ja e nöjd åtminstonde.nu ska ja städa ur resten av dammet:(sen blir de att lägga sej i soffan och kolla på desparete;)hehe hela första säsongen!nu ska jag faktiskt skaffa en bilddagbok,jagg länkar den.Puss puss

har verkligen funderat på att ja vill flytta ifrån den här stan.förstår inte hur men den är full av problem!!det bryter ner en att se sina älskade gå igenom tuff skit hela tiden:/



Av vilma alvebro - 13 januari 2008 23:02

seg dag...har suttit hos leo bara jag å hon ätit china mat o snackat hela kvällen:)var trevligt.Funderar på att färga håret nu faktiskt,vill ha tillbaka det där silvriga lite mer:P sen kommer jenny förbi o nån gång inatt traskar vi bort till ida.LOVE


guess I gave it away again

Av vilma alvebro - 13 januari 2008 06:05


ska jag äntligen få sova efter jobbet!

Av vilma alvebro - 12 januari 2008 18:08

jaa det är bara besvär hela tiden Hehe;P

ramlade först när ja åkte från ewe igår eller jag gled lite fint men slog armbågen o höften haft så ont så ja knappt kunna sova:(så snubblade ja in i badkaret inatt o slog knäet o ryggen,hitta blåmärken lite överallt idag haha vet inte vad jag hållt på med riktigt;P dagens värsta är iaf nackspärr

de trevliga igår var iaf att ja vart bjuden på lite middag o vin med leo och cilla på stadshuset men gick hem tidigt och städade ur de jädrans dammet ur lägeneten..iofs fortsätter dom på måndag så blir mer städning då.

nu ska ja kila bort till mamma å äta middag sen blire jobb även fasst ja känner mej lite febrig men man får stå ut!!

Av vilma alvebro - 11 januari 2008 06:35

tycker den här låten är så fin:) http://www.youtube.com/watch?v=mD6ZlJ-am7M patrick park-something pretty,från O.c:)


snart kommer väll bygg gubbarna ja då blir de till för mej att röra på fläsket här vill jag inte vara i massa oväsen..Ska hem till ida då;)min terapuff haha

Av vilma alvebro - 11 januari 2008 02:23

min favorit

Ovido - Quiz & Flashcards