Alla inlägg den 10 januari 2008

Av vilma alvebro - 10 januari 2008 01:36

väldigt hektiskt framöver..Imorrn måste jag flytta runt och plasta alla saker i lägenheten för på fredag börjar dom byta fönstren.sen måste jag tvätta!!blir nog till å tvätta hela helgen om jag inte tänkt fel;Psuck...fast lördag natt jjobbar ja ju.Och på måndag gör dom klart det sista med fönstren så kmr få leva i damm hela helgen när jag sak försöka storstäda,den mesta utav städningen gör ja nog måndag kväll och tisdag morgon,resten av tisdan har ja möte på jobbet i 4 timmar o efter det hämta pappa...Haha känns som de finns lite tid för allting händer på samma gång.Sen ska jag ju ha tid för älsklingen åxo;Pmen de ordnar sej..Nu ska jag slockna är hur trött som helst!och gällande resten finns de väll inte så mkt att fundera på:)

Ovido - Quiz & Flashcards