Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Single ladies;-)

Av vilma alvebro - 12 januari 2010 14:22

har sett många video klipp(youtube) med barn som dansar till den låten med beyonce och även Nova blir helt galen då hon hör den(och liknande,tex rihanna) och börjar dansa direkt och gör knä böj:-D o gnuggar stjärten mot en haha..Så nu spelas den för fullt så också Ella får in sina dans moves;-) jag hör att hon börjar stampa takten i gå stolen redan..hehe


Sovit här inatt,verkar standard att ja åker hit på måndagar..Tydligen sovit som en dåre inatt och rört på mig,pratat i sömnen med madde,kliat henne i huvet mm lagt mig rakt över henne haha..hon tror jag blivit besatt av en demon för att jag pratat med en annan röst också..tycker det låter jätte läskigt själv med tanke på att jag i förrgår natt vaknar av att jag står i rummet bredvid sovrummet och rusar och hoppar ner i sängen utan anledning..SJUKT!!


Mysig dag här idag med strålande sol,har ätit våfflor med grädde och sjungit disney låtar på spotify hahahha madde sa precis nu att nu orkar ja inte höra mer. Så kom posten och madde har beställt en PÅSE till ella hahaha ja tror ja smäller av!! en tröja i plast alltså...Okeeeeeeeeej;-)


Ska lägga in två kort ja hitta,älsklingen och madde o ella som var så fina på jul:-)

    

 
 
Jennie

Jennie

12 januari 2010 15:04

Aha, det är du som är Wilma som Madde skriver om :D

http://jennesvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilma alvebro - 3 augusti 2010 11:30

Jag är inte hos mamma längre!!!:-) jag är kissnödiggggggggggg ...

Av vilma alvebro - 27 maj 2010 12:48

Jobbade igår så sovit länge idag.Jag är hundvakt en vecka,och cecil har lyckats gjort illa sig då vi sprang i skogen igår.Måste kolla upp det extra idag.Också ska jag fixa min internet bank dosa och betala räkningar.Blir Grekland sista veckan i juli ...

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:37


  

Av vilma alvebro - 14 maj 2010 00:17

Han gör alltid så bra musik tycker jag! å kanske behöver min musik stalker få nått!:-) Har umgåtts med fina ella och madde i två dagar:-) alltid lika roligt o mysigt. Sen hälsa jag ewe idag och gosade med ...

Av vilma alvebro - 8 maj 2010 16:43

Det var ju så grym konsert!!!!!!:-D         Igår såg vi på street battles/opening street party för nått dans evangemang som dansens hus har med urban connection:-) det var så grymt dom dansade ute på torget med dj osv.Vi ha...

Ovido - Quiz & Flashcards