Alla inlägg den 29 januari 2010

Av vilma alvebro - 29 januari 2010 00:33











---




   Hittade en gammal bild på min syster.Och åååååh vad jag skulle vilja ha denna hårfärg.ska kämpa banne mig för att lyckas

 

 

Nytt kort på min underbart vackra syster som jag alltid saknar då hon är i stockholm men alltid tjafsar vi när vi ses:-)

  


Tycker förstås alla mina systrar är världens vackraste men det behöver jag väll inte ens skriva?en bild på Saga gumman som blivit såå stor och lilltonåring.

  


----







-









Så less på Tre nu,ingen verkar ju kunna ringa mig och sällan som sms kommer fram,kan inte ens smsa själv:-S men nummerflytt tar lång tid märkte jag,får vänta tills 8 feb till man får halebop igen.







För övrigt idag hämtade jag ut mitt superfina sprillans nya porslin kunde inte vara nöjdare över priset,kvaliten,utseendet ja allt!!!det var ett kap gjort av en oslipad diamant till hjärna...Puss och godnatt ska hoppa i sängs,verkar dags...

Ovido - Quiz & Flashcards