Alla inlägg den 10 februari 2009

Av vilma alvebro - 10 februari 2009 22:12

Åh jag kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tills de är klart...ligger nämligen o känner mig krasslig ont i huvet,en släng av feber(kan vara sen solningen ikväll).


Har sprungit på arbetsförmedlingen 3 ggr på 2 dar nu tidigt dessutom så börjar bli lite less på all strul o att man blir utskriven osv hela tiden.Men jag ska på studiebesök om en ev ny praktikplats imorgon..känns ju både bra och dåligt såklart.

Var och hälsade på Nova idag,sötunge!!gud vad jag älskar henne.så synd att vi inte setts på länge bara..Hon pratade myckeeee idag och skratta;-)






 


Tror badet är klart så ska väll röra på mig.Ja o cattis ska ha spa kväll,ansiktsmask och hårkurer:-)bra för håret efter färgningen.PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards