Alla inlägg den 9 december 2008

Av vilma alvebro - 9 december 2008 02:32

fasen,hade så jävla grymt roligt igår!!Nästan alla från jobbet var med och några som jag aldrig träffat förut så det var också nice!men de sliter att dricka goda drinkar o vin o allt vad det var från k5 till 2;-Phuuuva...har legat hela dan sen kom cattis o umgick för ja kände mig sällskapssjuk sen skjutsa hon hit mig till martin så nu behöver ja inte känna mig ensam haha;-)ska vila ut imorgon sen får vi se vad det blir,såg nyss nya bond men den var absolut inte märkvärdig för 5 öre!!långtråkigare får man leta efter.

Jaja jag vet att det togs en massa kort men får se om man får tag i dom..kanske man helst vill slippa:-PIaf,BÄSTA kvällen på länge.tur för hälsan att det förmodligen dröjer ett år till nästa..

Puss och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards