Alla inlägg den 2 december 2008

Av vilma alvebro - 2 december 2008 18:44

Sitter o bränner en skiva nu,med lite mys musik!blir perfekt snart då jag ska wooka middag..Är bio sugen idag,försökt fått tag på cattis som sällskap men hon har inte svarat.Så vet inte alls vad det blir för nått ikväll,det går en komedi på tv vet ja,men är mer sugen på Saw5 som jag inte sett änn pga.ointresse..Men för mig blir nog så att mitt tålamod övervinner rädslan och att jag ser den ikväll.absolut inte på bio själv,haha utan hemma..

Tjing

Av vilma alvebro - 2 december 2008 02:10

Barnhemmet tror jag filmen heter på svenska och det ÄR en (spansk)skräck...Alltså kolla hur äcklig den ser ut,så är hela slutet överrraskande lessamt..Grät huuur mycket som helst o jenny slockna haha...Jag är helt förumplad

Men kan verkligen garantera den!!

Ovido - Quiz & Flashcards