Alla inlägg under december 2007

Av vilma alvebro - 9 december 2007 07:51

jävla skämt film skitskräckis:Pnu är jag pigg...undrar om man kanske ska kliva upp ur sängen?...pappa har åkt men leo ligger kvar å sover,hon vill man inte väcka änn kan ja säga;p men gå o röka hade ja iaf tänkt gö nu!!:)hur ofta som ja skriver att de går upp så går de lika mkt ner..känns som ja får ge upp de där med att veta hur de går och ska gå helt enkelt.

Av vilma alvebro - 9 december 2007 04:37

den nya-kända jobb frisysen;)det var bra,mitt älskade jobb;)haha nästan.på fredag ska jag få stå i garderoben..kul med lite omväxling. Ligger i sängen nyss hoppat i älsklingens tröja så myser på..ska sätta på en skräckis:pdeath prof undra hur de ska gå.med lite tur slocknar ja. Först ska jag lägga upp ett kort från min mobil,helt teknologiskt

Av vilma alvebro - 8 december 2007 20:06

har träffa wille pille ikväll gofis!!han är utan tvekan den bästa att vara med...

skönt att ja e ensam hemma tills tisdag,behöver lite lugn självständig tid..så är de iaf nu.vissa saker orkar man inte konkurera mot i längden har ja börjat känna...


ååh sen värkade dom ha haft skit kul på jobbet igår;Pfaan..kom precis ihåg varför ja tog dubbelpass den här helgen igenttligen.bra att magvärken e bättre idag åtminstonde!Men men ikväll blire åxo lajbans,slår ja vad om.Roligt liv man har när d längtas till jobbet haha..men sån är alla vi:)aja ska åka strax

Av vilma alvebro - 7 december 2007 22:49

har jätte ont i magen,de värsta jag varit med om...tur att ja kunde byta bort passet,men ska jobba imorrn de kommer iaf gå bättre då:)ligger hos älsklingen nu tänkte att han skulle få pyssla om mej lite!!puss

Av vilma alvebro - 5 december 2007 17:52

idag händer det inte mycke....ligger framför prisnr break o väntar på att hänga tvätt sen köra igång en till:ptristt..fick iaf gå o fixa min nagel som släppt idag. Ska försöka ladda upp en bild med mms nu

Av vilma alvebro - 4 december 2007 18:40

håret vart skiit fint!!jag älskar verkligen färgen dom la i underhåret fram går itne att förklara men mjuk varm lr vad man säger...ska göra så i nästan hela håret förutom ovanpå,tyckte kristina med,även hon vart lika förälskad i färgen som ja;D TACK TUA!!

Av vilma alvebro - 3 december 2007 23:59

jag vet nog inte vilket håll dt går....bara att de kmr va hårt.imorrn blir de iaf lite jobbsökande med madeleine,sen en sväng på ikea:)ska få färga håret på perssons oxå som hårmodell:Ddom skulle prova nån ny produkt.skit kul! jaja ska lägga mej å se prison break nu...godnatt

Av vilma alvebro - 3 december 2007 12:18

att tycka om..hålla ut..hålla vid..hålla om..hålla med..hålla sams...

hålla fast

Ovido - Quiz & Flashcards