Alla inlägg den 9 december 2007

Av vilma alvebro - 9 december 2007 23:30

i justin o beyonces nya låt Until the end of time...den finaste låten jag hört på länge..åh gud va ja älskar den

Av vilma alvebro - 9 december 2007 18:19

fick några timmars sömn..nu sitter ja hos mammsen ska försöka ladda hem dc jaa undrar hur de ska gå.jusst nu testar hallon sina nya trosor hon e så sööt;)..aja ska försöka med lite musik nu

Av vilma alvebro - 9 december 2007 07:51

jävla skämt film skitskräckis:Pnu är jag pigg...undrar om man kanske ska kliva upp ur sängen?...pappa har åkt men leo ligger kvar å sover,hon vill man inte väcka änn kan ja säga;p men gå o röka hade ja iaf tänkt gö nu!!:)hur ofta som ja skriver att de går upp så går de lika mkt ner..känns som ja får ge upp de där med att veta hur de går och ska gå helt enkelt.

Av vilma alvebro - 9 december 2007 04:37

den nya-kända jobb frisysen;)det var bra,mitt älskade jobb;)haha nästan.på fredag ska jag få stå i garderoben..kul med lite omväxling. Ligger i sängen nyss hoppat i älsklingens tröja så myser på..ska sätta på en skräckis:pdeath prof undra hur de ska gå.med lite tur slocknar ja. Först ska jag lägga upp ett kort från min mobil,helt teknologiskt

Ovido - Quiz & Flashcards