Alla inlägg den 26 juli 2009

Av vilma alvebro - 26 juli 2009 12:18

Fick nyss ledigt!!!:-) men var så jädra trött imorse klockan tio när alarmet ringde,klev upp klädde på mig gick till bussen som inte gick som jag kom ihåg det,hehe så missa den.Men sen löste det sig ju ännu bättre med en ledig SOLIG dag:-) hade ganska tryckt i garderoben igår,men vart ju lite dricks så det var ju alltid nått;-)


Nu sitter jag efter 5 timmars sömn SJÄLVKLART med en kaffe och försöker bli pigg..ska faktiskt dra på mig bikinin strax och gå med vilja till hålkedalen så tösen får bada.sen kommer cattis hem och de blir städkväll!jobb mån tis sen ledig igen;-) känner mig bortskämd hehe..Hela lönen går till räkningar denna månad,men förhoppningsvis dom sista.sen blir det pengar på andra saker och sparande:-)


-3 veckor kvar till hemgång,känns helt ok förutom jobb-torkan.får se hur ja ska lösa d..

-Och nu känns det som alla prövningar med den här flytten har sett sitt slut och allt är bevisat.

---F*N vad jag saknar mina vänner:') 



Idag kommer min kock bitch pummman jenny hem från arboga också,då blir det girrrrrl talk.jag har saknat henne;-)

ne dags o dra sig.puss

Ovido - Quiz & Flashcards