Alla inlägg den 13 juni 2008

Av vilma alvebro - 13 juni 2008 12:00

Igår på morgon kom jenny hit o drack kaffe,sen gick vi på stan o handla lite saker köpte sallad på coffe house och systemet;)så vart champagne frukost med jordgubbar fatt ja fyllde år=Dsen tog min älskade cattis studenten hon va så fin,så var vi hos hon på mottagningen.Sen gjorde vi oss iordning litegranna o åkte till emelie:)sen vart de stan o vi bestämmde oss fatt sitta på oscar:)vart en super trevlig kväll.spec på slutet när ja å emelie stog i taxikön;)åkte hem till hon på efterfest o sov över..nyss kommit hem nu.

å idag ska jag städa för de är inte klart än:Pförhoppningsvis kmr väll mina buddies sen o fikar.ikväll får ja se vad som händer..Kanske ska åka bort till min gogubbe o  pussa på han litegranna..

Och ska få en ny mobil av min pappa i födelsedagspresent åxo,vill ha en samsung u700 han hade varit o leta igår men man måste beställla den så vi får väll gö de då:)

Ja det var en riktigt trevlig 20års dag iaf!Puss

Ovido - Quiz & Flashcards