Alla inlägg under november 2008

Av vilma alvebro - 7 november 2008 10:04

Ja glömde tänka att med motgångar kommer åxo medgångar;-)så nu är det i sin ordning.


idag så ska ja ligga o mysa med några filmer,rasta mammas hundar,tvätta!!(bara 2 maskiner har ja lovat mej själv)Sen möta upp madde när hon slutar o ta en liten sväng på stan o kika..

Puss puss

Av vilma alvebro - 6 november 2008 15:07

hade tvättstugan hela eftermiddan igår o stressa som ett as,var förmodligen de jag fick sån fruktansvärd huvudvärk av...meen kroppen har säckat ihop helt idag,känner mej alltid jätte seg dan efter,så jobbigt..!!

Har brännt en skiva nu,ska försöka komma in i lite städ mood.de måste göras för att hålla efter,tkr ja städar varenda dag men på utsidan ser de då inte ut som de!!



Senare ska jag ta en promenad o se om ja blir piggare...puss

Av vilma alvebro - 6 november 2008 00:46

Varför känns det hela tiden som att allt är motgångar??

Av vilma alvebro - 4 november 2008 20:49

mellan mina två älsklingar.Lucky å Vilja-gumman:')

vi släppte dom både igår och idag,dom verkligen stor trivdes o busade o rullade runt...va såå gulligt!!synd att ja inte har nå kort på de

Av vilma alvebro - 4 november 2008 12:20

jag är förbryllad över mej själv på senaste tiden..min lunch började 12 sen dess har jag hunnit hem,gjort varma mackor,fikat,dammsugit,hängt tvätten så nu är de dags o relaxa med lite kaffe:-P

men de är ovanligt när de gäller mej kan ja ju säga...gjorde massa saker häromdan när ja åxo var supersnabb:-Ovart förvånad när ja insåg vad klockan var då haha...

Jaja nu ska jag packa iordning lite saker o byta om eftersom de va många +grader idag har jag hållt på svettats ihjäl..

Puss fortsatt trevlig dag!

Av vilma alvebro - 3 november 2008 00:21

haha var längesen ja va med på bild tror ja:-Pmen nu har ja äntligen ett 2-3 veckor gammalt:-)finns 2 på min bilddenagbok åxo.. http://vilmaisabell.bilddagboken.se

nu ska ja o mina två älsklingar krypa ner o sussa..Puss å sovgott

Av vilma alvebro - 1 november 2008 12:45

Men ändå en underbar lördag.Jag klev upp strax efter 10 o tog en riktig lång prommis med lucky.så mysigt med all frost ute:-)släppte han o kasta lite pinnar..

Sen åkte jag hem ska bara slänga i mej ett antal koppar kaffe nuså sen blir de ikea med cattis..

Puss

(snyggingen imorse)

Av vilma alvebro - 1 november 2008 01:21

halloween...fattar inte varför man firar de..Inte gjort nått spec ikväll iaf bara umgåtts med martin,ska jobba imorrn så de blir åxo lugnt.


Kan säga som så att vissa saker reflekteras ur ens liv väldigt fort.När det är rätt så känns det och då får det bli så.Älskar dej,det finns bara en för mej



nu blir man kallad för bloggtönt haha så kanske bäst att sluta;-)

Take care!puss

Ovido - Quiz & Flashcards