Alla inlägg under oktober 2008

Av vilma alvebro - 17 oktober 2008 18:48

nu är frågan.ska man gå ut elr inte;-Dhehe...den här dagen har tillbringats som frisk såå,kanske ska fortsätta på de spåret.JA jag får se!!



kan ju inte säga att ja blir mindre party sugen när ja lyssnar på den här godingen;-D

Av vilma alvebro - 17 oktober 2008 10:37

Nu kan ja nog säga att ja är på bättrings vägen:-)

har precis klivit ur duschen o påbörjat dagen med en kaffe...SKönt att de inte regnar idag även om d är kallt.Ja ska snart gå bort o rasta mammas vovvsingar sen blir de en sväng på ikea med jenny å en solning;-D

Trevlig helg!:-)

Av vilma alvebro - 16 oktober 2008 22:58

ska krypa ner nu å se film innan:-)tkr de e så mysigt...hoppas jag kan sova ut inatt har sovit så dåligt flera nätter nu pga förkylningen..Meeen man ska inte klaga

Av vilma alvebro - 16 oktober 2008 18:37

Hmm...pappa o hela segelsällskapet har bokat helkväll på oscar med middag och prisutdelning sen kappseglingarna i sommras..Ja kännde mej för sjuk för att gå,slem i halsen+hosta är ju ingen bra kombination...uuva!!

såå man får sitta inne själv och festa till det med potatisbullar till middag:-(

nu får febern ta o gå över snartttt!!!

Av vilma alvebro - 16 oktober 2008 14:42

har fått släpat mej hit,sjuk å jävlig,för att rasta hundarna men dom  ville bara gå ett varv runt parken sen in igen:-Pantar att dom lika som mej hatar regn!!!



Gud vad jag älskar min blogg.tycker den är så fin med rosorna och rosa texterna;-)

Av vilma alvebro - 15 oktober 2008 12:53

JAg är sjuk:-(

ååh blir grinig..tycker så synd om mej o kryper bara ner i sängen igen men inte idag,idag måste ja faktiskt fixa en grej som är otroligt viktigt!!

då kmr ja aaaldrig bli frisk heller om ja måste anstränga mej...

Av vilma alvebro - 15 oktober 2008 09:25

ja har gått o lagt mej 12 två kvällar irad nu men är fortfarande trött den här

tiden:-/det känns som en motgång,ja vill åxo va en morgon människa.

Det är härligt väder med soool några grader plus Och jag kan inte gå ut!!sitter hur förkyld som helst o med lite feber:-(

förmodligen går jag ju ut endå så får väll se till att det är värt d...

Pussv

Av vilma alvebro - 14 oktober 2008 22:41

Gjort en massa som ja skulle göra o lite till o handlat! 

Martin kom hit och då vart jag glad att äntligen få pussas med han

har även fått den hemliga ingridiensen på pannacottan så ska prova den imorrn;-)


sov så sött!!

Ovido - Quiz & Flashcards