Alla inlägg under februari 2008

Av vilma alvebro - 13 februari 2008 23:16

jobbet har börjat kännas som en rutin,skönt iaf så slipper man vara så rastlös på dagarna...sen har jag varit på vårdcentralen idag men allt var bra där!!:) Planerade att spraya mej imorrn men får se om jag hinner d ska dra med mej mammsen o kolla på en lägenhet hade ja tänkt,känns verkligen kul nu när man sitter å kikar;P

Nu ska jag slå på en film och ta med mej Vilja till sängen.sen ramlar väll cattis in nångång inatt

måste komma ihåg att gå till jobbet tidigare imorrn det är tacco bufe;D

Av vilma alvebro - 9 februari 2008 18:15

här finns ingenting att klaga på,jag vet..Sen jag ordnat upp mitt liv finns inga fel..ingen kaos,ingen kris
alla önskningar slår in,ändå saknas någonting


-

ja å madde på olearys igår;D

Av vilma alvebro - 7 februari 2008 06:38

Åååhhh dom är så söta...idas katt födde idag,tre killar och en tjej:)tur att jag har tjing på en om det blir nån sötnos...dom två gråvita är mina favoriter hittills:)dom är himlans fina!

jobbade 40 timmar den här veckan:Ohelt sjukt om man tänker att jag har en halvtids anställning..bra med lite pengar som att jag söker lägenhet nu:)meen i helgen är jag ledig

det var väll allt

Av vilma alvebro - 2 februari 2008 17:13

-Carly simon

..älskar låten:)


fyfan vad trött jag är!!!jobbat 30 timmar den här veckan och inatt blir det 9 till;Dwohåå!börjar 7 ikväll.jag kmr dö helt enkelt..finns bara den saken att säga




Ovido - Quiz & Flashcards