Alla inlägg under november 2007

Av vilma alvebro - 8 november 2007 16:14

..hahah det var hysteriskt roligt;)


Men idag

 har jag kopt presssssenttterr:D tog flera timmar. handlade huur mkt som helst for typ 300kr;o woo....bra! och vedret er skit!!blir sa besviken.

ringde igar,men fick gaaaa 5mil a tillbaka innan ja hittade nanstans der d funka:p kenner igen den sitsen lite;)hehe...men skont o hora a allt var bra,vart gladare faktiskt.


 shiiinneeee



Av vilma alvebro - 7 november 2007 14:46

traak traak..even om man er utomlands... Har ingen inne pa msn heller sa man far veta vad som hender der hemma,men det kanske er lika bra det..!!

blir iaf sengen snart.maste ju upp halv7 a jogga som vanligt;) haha..atminstonde promenera


har skrivit om dom senaste dagarna der... http://amliv.blogg.se 

roligt att veta vad som hender!:) jag forstar inte ens att vi har varit her en vecka..kenns som mycke lengre,eller ja annorlunda..bara fatt man byter omvexling i livet kanske..


 klockan borjar nerma sej 9,dags att dra sej.godnatt

Av vilma alvebro - 4 november 2007 06:45

sista dan i khao lak nu de har varit sol o varmt varenda dag...och igar fick man uppleva nattlivet.Inte serskilt roande men:P hoppas pa lite mer folkstellen framover.

vi har precis duschat o checkat ut ska eta lunch nu=)klockan er bara 1 a vi har tillomed hunnit stranden idag;) jag har faktiskt hunnit med den fran halv7 varje morgon da jag vaknat av syrebrist formodligen..herligt att ga ut pa prommis den tiden:)hoppas det fortsetter bli en vana!!!

vi ska till phi phi imorrn a leta boende der.sen sista veckan blir de nanstans pa vestkusten i phuket.


jag vill kopa telefonkort o ringa!!!d rakar finnas olosta problem for min del men inte vet ja,oroar man sej i onodan..?finns inte sa mkt att gora heller,gor bara att jag kenner mej fast her:Sjobbigt. JAJA



Av vilma alvebro - 2 november 2007 02:05

klockan e 8 pa morgon ja sitter o ventar pa att dom andra ska vakna men dom e sa seeeeeg..

Vi ar pa Khao lak ska stanna her 3 dagar vad vi vet nu iaf...det ar vaaaaarrrrmmmmtttt kan ja sega!! tur att stranden ligger 100m ner;)ska dit o sola kroppen sen


naaaa nu gar jag o eter frukost bufe

Love!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards